Avaluacions. No tinc temps per a res. Així que us deixe en tres minuts una cançó que tinc gravada al cervell des de fa temps i que vaig refrescar fa unes setmanes en la presentació de Lennon i Anna de Vicent Borràs, amb la interpretació d'uns músics que van alegrar una cosa tan seriosa com una presentació literària.
Si jo poguera
-
Aín
Si jo poguera...
Obriria una xarxa de neurones on caure'm ofegat en tu.
Vessaria petites porcions de silencis, encetaria monosíl·labs i sols;
i ...
Fa 4 hores
2 comentaris:
Vaja, Urbà. Una cançó que m'agrada. Gràcies.
Molt bon tema, un clàssic. Deu de ser un plaer en directe. A mi també m’agrada la versió que en féu Judas Priest.
Publica un comentari a l'entrada