dimecres, 17 de juny del 2009

DE FIL I COTÓ 21/ ROD STEWARD. HAVE YOU EVER SEEN THE RAIN


Em passa amb alguns cantants: personalment no m'acaben de fer el pes, però la seua música em torna boig. És el cas de Rod Steward. No és que em caiga malament, sinó que crec que és una mica histriònic, una mica macarra, i ha paït malament la maduresa. És a dir, es comporta com si tinguera quinze anys, i amb 64 a les costelles... També té coses que m'agraden: és escocés, exfutbolista... En fefinitiva, sensacions contradictòries. Pel que fa a la música, indicscutilble. Té unes quantes cançons genials, i també interpreta temes d'altri amb un to personal que les fan millors encara. Què podríem dir de When I need you, o de Sailing, o de Maggie May... En canvi avui us en propose una altra, també entre les millors: Have you ever seen the rain. Gaudiu-la.



Someone told me long ago
There's a calm before the storm,
I know;
It's been comin' for some time.
When it's over, so they say,
It'll rain a sunny day,
I know;
Shinin' down like water.

[Chorus:]
I want to know, have you ever seen the rain?
I want to know, have you ever seen the rain
Comin' down on a sunny day?

Yesterday, and days before,
Sun is cold and rain is hard,
I know;
Been that way for all my time.
'Til forever, on it goes
Through the circle, fast and slow,
I know;
It can't stop, I wonder.

[Chorus]

Yeah!

[Chorus]

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Amic Urbà, efectivament la cançó és magnífica, però la versió --al meu parer-- és penosa, sobretot si la comparem amb l'original, de la Creedence. Gaudiu-la en el Youtube. Aprofite per recomanar també la no tan coneguda "Long as I can see the light", que apareix en la banda sonora d'una novel·la d'un escriptor riberenc.

ginjol ha dit...

D'acord a mitges, anònim. La versió de Creedence és fabulosa, però la de Stewart no és penosa. A mi m'agrada. Ja ho dic al post, sensacions contradictòries, però m'agrada, potser contra la meua voluntat. I aprofite per afegir, com em recomanava l'esquelet per via interna, que és original de John Fogerty