dissabte, 14 de març del 2009

TROSSOS I MOSSOS 9

Els retalls de la setmana.

En primer lloc, la reproducció d'un article de Josep Miquel Bausset reproduït a Tirant a fotre. Porta per títol No faça més el ridícul, senyor Camps. Josep Miquel Bausset és monjo a Montserrat, i com es pot deduir pel cognom... Llegiu l'article, magnífic per al meu gust. Fill de gat, caçador de rates.

També un apunt interessant el que Juli Capilla fa a Adesiara. Democràcia a Euskadi?, n'és el títol. Els comentaris posteriors també tenen suc.

A Bromera de lletres es fa referència a aquest bloc (o blog), a Plagis, a l'entrevista que em feren els de Pàgina 26, i altres cosetes. Paraula de bloc, es diu el post.

I dues cosetes més, que no tenen relació amb la xarxa però que vull publicar. En primer lloc, un missatge de mòbil del meu amic Josep Canet, només acabar el Liverpool - Reial Madrid: Els quatre de Liverpool ja no són els Beatles. Una frase impagable. I també una foto que m'envia l'amic Xavier Vidal del Carrefour de Terrassa. Pensem que les pífies lingüístiques són exclusives dels valencians (o a València). En podeu veure un parell grosses en aquest apunt Pifiades falleres de Saps que vull dir-te. Però per allà dalt també en fan... Mireu, mireu la foto.



I per acabar, el vídeo de la setmana. Impressionant, el mim Jerome Murat. El vídeo m'arribà via correu electrònic per gentilesa de Josep Lozano. El que us presente és un retalla i enganxa del Youtube. Dura vuit minuts, però paga la pena.