dilluns, 6 d’octubre del 2008

PLAGIS A TERRASSA


Aquesta setmana toca presentar Plagis a Terrassa. La veritat és que em fa il·lusió. Hi he viscut molt de temps i és una ciutat que m'estime de veritat. Retrobaré vells amics. Espere que a tots. Actuarà com a mestre de cerimònies el periodista i escriptor, i tanmateix amic, Xavier Vidal Alemany. La cosa serà a les 20.30 hores a El cau ple de lletres (carrer Cremat, 15), una llibreria que apareix a la novel·la. Espere que la cosa vaja bé, tot i que sé que és del tot impossible una assistència tan nombrosa com la que vaig tindre a Alginet.

I Plagis continua fent camí. En aquest post de fa uns dies explicava on en podríeu trobar referències. La veritat és que vaig haver de parar per dos motius. Una mica per pudor (sí, els escriptors també en tenim); i una mica perquè no donava coll a recollir informació de tots els mitjans que se'n feien ressò. Em sap greu seleccionar, perquè jo estic agraït a tots per igual, i deixar-me'n algun també em sabria malament. Per tant, demane disculpes de bestreta, però que jo en tinga constància Plagis ha aparegut a El País, al setmanari El Punt, i a Las Provincias pel que fa a la premsa escrita. No us enllaçaré els referents, perquè alguns no rutlen i són tots més o menys per l'estil (anuncis de novetats editorials). També ha eixit a les ones (o almenys a mi m'han entrevistat) a RNE, la SER (per partida doble: Radio València i Radio Alzira), i Radio l'Om de Picassent. I pel que fa a televisions, estan pendents d'emissió (i de gravació en algun cas) dues entrevistes, una a la TV de la Universitat Politècnica de València, i una altra a Telecullera. També hi ha aparaulada una entrevista bastant llarga en un diari de gran tirada, però no vull descobrir-la fins que no isca. I dijous mateix, aprofitant que estaré a terres egarenques, m'entrevistaran a Radio Terrassa cap a les 11.30.

Ja veurem com va tot. Però de moment, la cosa rutla bé.