dimecres, 1 d’octubre del 2008

LA PREGUNTA DE LA SETMANA / 1


Bé, avuí encete una secció que intentaré refrescar cada dijous. És eminentment lúdica (com tot en aquest bloc), però en aquest cas promet que si a la segona o la tercera no hi ha resposta, tallaré els posts amb aquesta etiqueta. Es tracta que contesteu, si pot ser de manera ocurrent millor, i, també si pot ser, que proposeu vosaltres mateixos altres preguntes.
La pregunta de la setmana és:
Per què totes les associacions de mestresses de casa són Tyrius? No hi ha mestresses de casa Troianes?
PD: Per cert, que per trobar la foto que il·lustrara el post he posat al google imatges "mestressa de casa" i no ha aparegut res interessant. He posat "casalinga" i el mateix. I he posat "ama de casa" i m'he trobat cada cosa... Deu ser de veres que cada llengua et fa veure la realitat d'una manera diferent. Com està el pati per Espanya!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo més que preguntar-me això el que em pregunte és per què la presidenta de les Tyrius, Asunción Francés, una persona semianalfabeta, cobra més de cinc milions de pessetes anuals com a assessora del Molt Honorable President. L'única funció que fa és fer propaganda pepera allà a on va. I pel que fa a la pregunta, pensant-ho bé, crec que sí que tinc una resposta: perquè les que no som de la mateixa idea de pensar no posem a les nostres associacions l'etiqueta despectiva de "ames de casa", sinó la d'associació de dones, com per exemple l'Associació de Dones Progressites de l'Alcúdia, de la qual sóc sòcia.
Dora.

ginjol ha dit...

Hola Dora. Dispares amb pólvora de rei. Molt ´bé, molt bé, no seré jo qui et porte la contrària. I estic amb tu. L'etiqueta "mestresses de casa" em sembla antiga i restrictiva. Millor "associació de dones".
Salut.