dimecres, 17 de setembre del 2008

COLL AVALL I SENSE FRE


Una vegada acostumat a plagiar, he manllevat el títol d'un capítol de No em pregunteu per què, del meu amic Xavier Vidal, i l'he fet servir per encapçalar el post. La veritat és que m'he ficat en un bon embolic. Vaig començar a enllaçar tots els llocs on es parlava de Plagis, i una vegada saciada la meua vanitat (com veieu no es necessita massa material per farcir-la) em sap greu no fer esment de la resta de mitjans que se'n fan ressò. Així que continuaré una mica més. Avui, al suplement Quaderns del periòdic El País, en trobareu una (petita) ressenya. M'he n'he assabentat gràcies a Jaume, que ha deixat un comentari al post anterior. He intentar buscar una enllaç telemàtic, però m'ha estat impossible (help!). I la grossa. A la revista de l'Associació d'Editors del País Valencià, Plagis apareix... com a llibre destacat de la setmana! Tot un honor. Com que el sistema de la web és una mica distint al dels blocs, per accedir-hi heu de punxar aquest enllaç, i una vegada dins de la pàgina entrar a la revista punxant al marge superior esquerre.
Ja veurem demà per on surt el sol. Però, com dic, coll avall i sense fre.