dijous, 17 de juliol del 2008

VIRTUALMENT INEXISTENT

Fa dos dies que no rep cap correu electrònic. Sembla increïble. Cada dia en rep un mínim de deu, i ara fa dos dies que no en rep cap. També fa un parell de dies que estic penjat de l'ordinador per veure si publiquen d'una maleïda vegada les comissions de servei. M'hi jugue un any laboral (i extralobaral, que collons!) i els de Conselleria ho han agafat amb una pachorra insuportable. A més, tenia previst publicar un comentari sobre el llibre que estava llegint, però m'ha decebut tant que crec que no paga la pena. És a dir, que entre que no rep correus, no penge els posts que tenia previst, i no publiquen el que m'interessa, sóc virtualment inexistent. Potser això són les vacances? Fa quinze dies que en tinc i encara no n'he fet un brot. De tots els projectes que barrinava (ordenar el despatx; buidar l'ordinador de coses inservibles; escriure una mica) només n'he encetat un, i molt parcialment. En fi, em dedicaré en exclusiva al món real; a allò que a hores d'ara més m'apassiona: criar el meu fill.