dimarts, 5 de gener de 2010

EL BLOC MÉS VIST DEL 2009

Abans que res, bon any. Us tinc una mica abandonats. Crec que a partir de la setmana que ve continuaré actualitzant a un ritme més alt. Depén del temps que em deixen les vint-i-quatre feines que tinc.
Aquest apunt és només un primer contacte. Curiosament, el post més vist de l'any passat és la Crítica literària de L'ultim patriarca, de Najat El Hachmi. El motiu? Molt senzill: si escriviu el nom del llibre al buscador més mundialment conegut, l'enllaç a aquest blog apareix en lloc ben avançat. Per què? No ho sé. Jo no he fet res. No busque martingales per augmentar el nombre de visites. Però benvingudes siguen.

6 comentaris:

Emili Morant ha dit...

Urbà: Google està un poc tronat per a ordenar les cerques. A mi em passa alguna cosa pareguda: la gent arriba al meu blog perquè surt a la primera pàgina quan hom busca coses com "austeritat" (!), "poema faller" (!), "Sant Francesc de Borja" (!) i "com fer una ressenya" (!!!!!).

Però també n'hi ha uns quants que busquen "plagis", "personatges de plagis" i coses així: seran alumnes que volen estalviar-se feina de llegir-se bé el llibre (i mira que es fa llegidor...:-)

Príncep de les milotxes ha dit...

Quin sentit de l'humor tens Emili; ets bo!
Urbà demana-li als Reis d'Orient que et traguen cinc o deu feines de damunt, o et matarà la fama o el treball.

Una abraçada i que vinguen carregats de bona voluntat.

kweilan ha dit...

Bon Any i que els Reis et portin menys feina!

Corpi ha dit...

Si et sobra feina, ací hi ha ú, que no en té, disposat a fer el que siga.
Bon any.

Ll. Escartí ha dit...

és molt curiós això que comentes Urbà. En algun lloc vaig llegir que una de les "bondats" de Google era que donava molta importància als blogs en les cerques. Això fa possible que no només les grans companyies i corporacions dominen la xarxa i les opinions que hi ha a la xarxa (és a dir, GOOGLE)i que els simples usuaris puguen tindre una influència notable.
Per exemple, si busques IKEA a Google, la tercera entrada és la d'una opinió negativa d'un particular que va tindre una mala experiència a un centre comercial ja fa uns anys. Com és possible que una gran multinacional com Ikea no haja pogut "ocultar" aquesta opinió que circula per la xarxa? De segur que el departament de màrqueting de la companyia ho ha intentat de mil maneres. Esperem que aquesta aparent llibertat dure... per molts anys.
LL. Escartí

Anònim ha dit...

Per que no:)