Us ho dic sempre, aneu amb compte amb l'estrés. Una cosa és treballar i ser eficients, i l'altra acabar agafant mosques amb alicates. Doncs això. Mireu el vídeo i intenteu no acabar igual.
Si jo poguera
-
Aín
Si jo poguera...
Obriria una xarxa de neurones on caure'm ofegat en tu.
Vessaria petites porcions de silencis, encetaria monosíl·labs i sols;
i ...
Fa 3 hores
1 comentari:
Ai com m'he rist!
Publica un comentari a l'entrada