dimecres, 4 de novembre del 2009

COME PRIMA. DOMENICO MODUGNO / GOLPES BAJOS

Una mostra (més) del meu eclecticisme musical. Sempre m'han cridat l'atenció les versions. Algunes superen l'original, i d'altres, directament, destrossen la cançó. Avui us deixe Come prima, una peça que alguns titllen de coenta. Home, la lletra no té desperdici, i la música no és res de l'altre món. Però a mi, en conjunt, que voleu que us diga... No sé per què, però m'agrada. La primera versió (en àudio) és l'original de Domenico Modugno, i la segona (en vídeo) una gran adaptació dels (admiradíssims) Golpes Bajos.







Come prima più di prima t'amerò
la mia vita per la vita ti darò
sembra un sogno rivederti accarezzarti
le tue mani nelle mani stringere ancor

come prima più di prima t'amerò
la mia vita per la vita ti darò
ogni giorno ogni istante dolcemente ti dirò
come prima più di prima t'amerò

come prima più di prima t'amerò
la mia vita per la vita ti darò
sembra un sogno rivederti accarezzarti
le tue mani nelle mani stringere ancor

come prima più di prima t'amerò
la mia vita per la vita ti darò
ogni giorno ogni istante dolcemente ti dirò
come prima più di prima t'amerò
come prima più di prima t'amerò

6 comentaris:

anmonbar ha dit...

Gran grup que va fer les nos3 delícies quan érem més joves. I si aleshores hi havia "Malos tiempos para la lírica" hui dia hi ha "Malos tiempos para la política".

anmonbar ha dit...

Per cert, ja m'he legit "La màquina ronca", quan puga (les classes i els compromisos socials/polítics no em deixen gaire temps) faré la ressenya al bloc.

Anònim ha dit...

Eren altres temps. Golpes bajos sonava a los 40 principales, i també Siniestro total, Radio Futura, Os resentidos, Kiko Veneno...

Fa poc vaig sentir un ex-dj de la cadena: "I un bon dia reberem l'ordre de punxar merda, i això és tot"

Tinc raó o és qüestió de vellea?

Perifèric Edicions ha dit...

"No mires a los ojos de la gente
me dan miedo, mienten siempre
no salgas a la calle cuando hay gente
¿y si no vuelves? ¿y si te pierdes?
escóndete en el cuarto de los huéspedes
con todo a oscuras no pueden verte
las calles se van llenando de gente
en mi escondite puedes quererme
puedes quererme
quédate a mi lado
no lo pienses más"

Molt grans, i amb lletres que ben bé són perfectament el reflex de l'actual societat...

Begonya Mezquita ha dit...

gínjol, gràcies!!!! m'has alegrat la vesprada, vés.

Juli Capilla ha dit...

Un dels primers LP's que em vaig comprar va ser "A Santa Compaña".´Ara tinc la discografia completa dels Golpes Bajos en CD, i continuen agradant-me. Tenien unes lletres boníssimes, i una gràcia i frescor musical inigualables.

"Colecciono moscas, i qué???"...