M'ha agradat Banderes, l'entrada de Testenguaret on explica més o menys el mateix que es deia ací a Icones, però de manera molt més directa i sintètica.
També m'ha cridat l'atenció la noticia sobre el Google Earth publicada al bloc del RAC1. Les misèries del Google Earth, porta per títol.
Al bloc d'Esperança Camps, una mostra més de tolerància lingüística dels castellanoparlant. A ti lo que te pasa es que odias el castellano. Jo tampoc no odie el castellà. Alguns parlant d'aquesta llengua, sí. Els odie a mort.
I una història a Vista parcial, de l'amic Tobies. Encara que no és exactament de la setmana, la recupere ara i ací. Corprenedora. El crit de la tia Doloretes. Per què serà que tots tenim una tia Doloretes?
Uns dies als llacs de la Maragda (XVIII)
-
XVIII
Un cop sola, vaig començar a llegir el llibre que em va lliurar
l’Elisenda, però se’m feia molt difícil. El castellà era antic, molt
formal, i ...
Fa 2 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada