dissabte, 6 de juny del 2009

TROSSOS I MOSSOS 17

El resumet (no exhaustiu ni significatiu ni objectiu) de la setmana.

En primer lloc, la crònica dels premis Samaruc. Apareix a diversos llocs, però us enllace amb Els papers de can Perla, de Manel Alonso, un dels premiats. Enhorabona a Manel, i també a Salvador-Damià Insa, Maria Salut Cubells i Sento Beguer.

En segon lloc, les cabòries al voltant de les eleccions europees. Jo mateix he fet la meua aportació des d'aquest bloc, amb un apunt de títol eloqüent: Fins els collons, d'Europa. Alguns són tan escèptics com jo. Per exemple, la comtessa d'Angeville, o l'amo de Des de Llíria cap a Ítaca. D'altres ho tenen molt clar, com Àngel Canet Català, o Emigdi Subirachs.

Per segona setmana enllacem el bloc de l'amic Toni Montes, Nosal3 en som + de tres. Hi ha un resum (exhaustiu) de la trobada que vaig tindre a l'Alcúdia amb els lectors de Plagis del Casal Jaume I. Al final diu que s'ha cansat d'escriure. Encara com, perquè ho conta tot fil per randa!

I per últim, les meravelles d'un artil·lugi informàtic que té un nom que ja tira de tos: Vomitext. Hauré de parlar amb l'amic Tobies Grimaltos perquè m'explique exactament de què va, perquè em fa por que algú hi vesse els meus textos literaris i...

1 comentari:

iusufaki ha dit...

Gràcies per l'enllaç!... i les fotos encara no han arribat, per afegir-les a la'punt (estic començant a dubtar si n'hi haurà).