dilluns, 9 de març del 2009

ON ESTÀ? / 29

Setmana raríssima, la que acabà ahir. Molta gent m'ha dit que no podia entrar en aquest bloc, perquè se li penjava l'ordinador; d'altra gent que només podia accedir per la memòria en catxé... No sé, potser hauré de buscar algú que m'ajude. Però també problemes d'altra mena. Com haureu vist, feia un parell de dies que no actualitzava el bloc, cosa que feia temps que no passava. Però una bronquitis terrible m'ha tingut 36 hores al llit, dormint, enganxat als llençols com si fóra una pell de moniato. Va ser tornar de Castelló de la Ribera de presentar Plagis (ja us en parlaré) i no poder ni moure'm.
M'he saltat, doncs, algunes seccions fixes. La de Trossos i mossos, i la d'On està. Recuperem doncs ara l'On està. Aquesta que teniu a sota és la foto de la setmana. Ja sabeu que heu de contestar via correu electrònic. El premi de la setmana, un exemplar de El noi amb el pijama de ratlles, de John Boyne.



La setmana passada va tindre guanyador. És Vicent Climent, que em deia via e-mail que la foto corresponia a un detall del Palau Ducal de Gandia. Concretament a "un balcó del pati de darrere". A sota la teniu sense manipular. I Vicent rebrà el seu exemplar d'Un cavall i totes les ombres, com vaig prometre.