diumenge, 8 de febrer del 2009

TROSSOS I MOSSOS 5

Comencem la ració de troballes pels blocs (i altres indrets) de la setmana.

En primer lloc, Un elefant al menjador, dels Apunts diaris de Marta Insa, sobre la dificultat de viure en una societat que ens és aliena. En llegir el títol m'havia espantat, pensant que Emili s'havia engreixat molt en poc de temps. Però de la lectura es dedueix una altra cosa ben diferent: un pensament profund expressat amb una ironia esmoladíssima.

Aquest apunt de Vent d Cabylia m'ha fet pensar en els intricats viatges que poden fer els llibres, entre d'altres algun meu i tot. Qui fóra llibre!

També donem la benvinguda a un nou mitjà electrònic: Pica'm. Té bona pinta. Molt bona. El seguirem.

A Twitter / chbeauvoir, Carles Cortés ens proposa una cosa interessant: un relat en temps real. Ara només el podreu llegir ja en temps diferit, però no deixa de ser engrescador. Si hi torna, avisaré amb temps.

I per acabar, el vídeo divertit de la setmana. Com que (per desgràcia) ja comença l'activitat fallera amb presentacions i altres galindaines (si és que deixen de donar la tabarra en tot l'any), recordem un vídeo antic però que em fa riure cada vegada que el veig. Us deixe amb el tío Masclet.



1 comentari:

Emili Morant ha dit...

Jo mateix m'he preocupat al llegir el títol de la nota de Marta, no tant pel meu augment de pes, sinó per si feia refència al muntó de pantalons i roba bruta diversa que comença a acumular-se pels racons de casa nostra i a prendre vida pròpia... Demà diumenge toca posar ordre...

Brutal el tio Masclet. Brutal.