divendres, 10 d’octubre del 2008

CRÒNICA D'URGÈNCIA

Us escric des de Terrassa. Ahir, com ja saben els seguidors del bloc, vam fer la presentació de Plagis a El cau ple de lletres. Estic molt satisfet. Per curiositat, i com que podia, vaig comptar els assistents: 42 persones, sense tenir en compte els empleats de la llibreria, que al cap i a la fi eren uns assistents més perquè l'establiment estava tancat. Xavier Vidal va fer un discurs abrandat, tant que quasi em donava vergonya. Però com que no en tinc... El Xavi tenia fins i tot una sorpresa preparada. Va portar uns CDs amb la banda sonora de Plagis i els va regalar a la concurrència. S'hi recullen les cançons que apareixen a l'obra. Tot un detall que li hauré de pagar d'alguna manera.
En fi, que molt content. La concurrència més que acceptable, l'ambient agradable... Com no he de tenir sempre ganes de tornar a Terrassa?
En pròximes entregues us en parlaré més extensament. Amb fotos incloses, que aquesta vegada sí que se n'han fet.

1 comentari:

Begonya Mezquita ha dit...

La pròxima vegada m'avises i t'hi acompanye. Terrassa, quina enveja!!! El cau de les lletres és una llibreria magnífica! Salutacions i enhorabona (tot un detall això del CD).