dissabte, 13 de setembre del 2008

LA PALMERA

Dilluns vaig penjar la foto de la palmera, al On està? Dimarts algú em va dir:
- Ei, has penjat una foto de la palmera al bloc!
- T'ho han dit? -li vaig contestar.
- No, l'he vista.
Aquesta conversa, si fa no fa, s'ha repetit quatre o cinc vegades aquesta setmana. Fins i tot un amic em va trucar per telèfon per dir-m'ho. Però ningú no ha fet cap comentari! Un d'ells s'ha justificat:
- Home, és que és molt fàcil, i si ho dic es perd la gràcia.
Alguna cosa haurem de pensar. És cert que el primer que ho encerta trenca l'encanteri. Però no sé, podeu donar pistas, deixar entreveure... o a hores d'ara dir-ho ja obertament, i a partir d'ací parlar de les excel·lències del lloc, que és realment del que es tracta. Dilluns donaré la solució, si ningú no ho fa abans.
I que siga fàcil... És fàcil per a la gent del lloc on està, però no per a la resta. Una pista? La foto no és meua, és de Lutxo, a qui he demanat permís per robar-li totes les que em vinga de gust.
On està la palmera, collons?

1 comentari:

Jesús M. Tibau ha dit...

és fàcil. La foto està a la carretera