dimarts, 29 de juliol del 2008

REMATANT GARBES

És un dels últims posts de la temporada. Tinc pensat fer-ne un de comiat dijous, i demà, o potser també despús-demà, penjaré la crítica literària de L'últim patriarca de Najat El Hachmi. Després descansaré quinze dies, perquè me'n vaig de vacances i no tindré connexió a internet. O sí que en tindré, que no ho sé encara, però la desconnexió la necessite, i si no és tècnica serà personal. En tornar ho faré amb les piles carregades. Supose que contaré alguna cosa del viatge, i al setembre hauré de dedicar alguns articles a Plagis, que serà llançat el 10 de setembre. També tinc pensat fer alguns canvis. Per exemple, les estampes del meu poble van fora i serà substituït per unes altres imatges que ja veureu de què van. També tinc previst fer quinzenals les crítiques literàries i abandonar els personatges exemplars. El material s'esgota, i fer-ne de nou és complicat. Més si quan ho fas parles d'algú que encara està viu i t'emportes algun disgut. Per tant, fora. Açò del blog és per passar-ho bé. També tinc previst encetar una secció fixa en què reproduiré textos que m'agraden. Ja tinc algunes poesies seleccionades. Vull que els gèneres que hi apareguen siguen diversos, però l'espai és el més adequat per a la lírica. Però ja veurem.
Com veieu, moltes propostes, com sol passar quan canviem d'any o quan tornem de vacances. Després molts dels propòsits se'n van en orris. Ho intentaré.

3 comentaris:

Tora ha dit...

Volia donarte la enhorabona per aquest blog, dir que m'encanten els teus comentaris de lectura,i la seccio d'anecdotes.

Von estiu!

SLEEPING MIND IS A DIYING MIND

Begonya ha dit...

Em queda per llegir una part de L'últim patriarca. I espere amb deler la teua crítica per veure si, per tercera vegada, tornem a coincidir en gustos (o disgustos) literaris. En parlarem.

ginjol ha dit...

Gràcies Tora. I també a tu, Begonya. Espere poder penjar el post de l'Últim patriarca aquesta nit, i si no puc ho deixaré per només tornar, allà al 15 d'agost.