dimecres, 21 de novembre del 2007

NOU BLOC FILOLÒGIC

Us presente un nou bloc: Saber un brot . L'amic suecanet ( no sé si en puc dir el nom, per tant utilitzaré el pseudònim que ell mateix usa) s'ha decidit a obrir-lo. Xarrant la setmana passada em va dir que feia uns anys n'havia obert un i que l'havia abandonat. Però esperonat per la meua dèria blocaire s'hi ha reenganxat. I el millor és que no és només una mania almussafenca, com apuntava l'amic Àlan en un comentari a Saber un brot: també olivera, com a mínim, perquè l'amiga Rosa n'ha obert un altre (Les lletres ballen), encara que en aquest cas val a dir que es tracta de deures d'un curset i des de la primera embranzida no l'ha actualitzat.
La cosa de Saber un brot va de qüestions filològiques, i és realment interessant. No us atabalaré amb els continguts: és millor que directament el visiteu. Sí que us diré que tot el que hi ha està tractat amb el rigor que sempre fa servir l'administrador.

2 comentaris:

Rosa ha dit...

Ale, Urbà, encara no havia inaugurat el meu blog, per això sols hi havia un escrit. Ara ja està inaugurat i ja li faig propaganda (no m'has deixat que et fera jo l'anunci, has anat per davant la sorpresa). Però com l'has descobert? Has entrat al blog del curset o què?

Anònim ha dit...

Ai, Roseta, que jo ho sé tot! Ha, ha, ha. És molt senzill. Si m'escrius comentaris i deixes com a identitat l'enllaç al teu bloc, només punxant al damnut s'hi arriba ben ràpid.
De totes maneres, perdó per esbombar-ho abans d'hora.