dimecres, 23 de febrer del 2011

VISITES SOSPITOSES: EFECTE BAIXAULI

Ahir vaig observar al comptador que les visites al bloc havien augmentat d'una manera desorbitada (més del doble del que és habitual). Per als qui teniu bloc i comptador, sabeu que això passa cíclicament, i sovint es tracta d'un ordinador remot que furga en la nostra pàgina no se sap ben bé per què, a raó de moltes visites en uns pocs minuts. En aquests casos, per si de cas, intente restrejar el motiu. Ahir ho vaig fer, i em vaig sorprendre molt gratament, perquè la causa no era l'habitual, sinó una altra: la immensa majoria de visites venien del buscador del Google, on, si escrius alguna cosa semblant a MANIFEST PERSONAL MANOLO BAIXAULI, aquest bloc, Més content que un gínjol, apareix (o apreixia) en les dues primeres entrades. És a dir, que la cosa rutla. Me n'alegre. Com que fa un temps Xavier Aliaga va parlar d'un suposat efecte Baixauli en la literatura valenciana, aquest seria el segon, més aviat cibernètic. Ja veureu com al final ens fem amb tot (i açò és irònic, és clar). Jo, per si de cas, m'enganxe a roda.

1 comentari:

Xavier Aliaga ha dit...

Has vist, Urbà? Existeix l'efecte Baixauli. Una altra cosa és que, de moment, siga "only Baixauli". I els altres fem bé d'anar a roda cibernètica, per si un cas (ben penedit estic de no posar-lo en el bloc en temps i forma).


Salutacions, feia temps que no enraonàvem.