Si jo poguera
-
Aín
Si jo poguera...
Obriria una xarxa de neurones on caure'm ofegat en tu.
Vessaria petites porcions de silencis, encetaria monosíl·labs i sols;
i ...
Fa 1 hora
BLOC SOBRE LITERATURA I ALTRES ROMANÇOS
4 comentaris:
No m'ho puc treure del cap! Quina vergonya! No em puc creure que aquestes coses puguen passar i no es reflexen als mitjans de comunicació (excloent el que tots coneguem el qual no es pot considerar ni tan sols com a tal).
Per cert, bona etiqueta!
Així se les gasten els "demèocrates" del PSOE !!
Urbà, t'he "manllevat" una ressenya, espero que no t'importi.
Cap problema, Mireia, ja saps que això de copiar (o manllevar) a mi m'agrada.
Publica un comentari a l'entrada