dissabte, 17 d’octubre del 2009

LENNON I ANNA. CRÒNICA DE LA PRESENTACIÓ A ALGINET

Ahir presentàrem Lennon i Anna a Alginet. Bé, el presentà Vicent Borràs, que n'és l'autor, i jo el vaig acompanyar fent cinc cèntims del recull. Molta gent, i molt estimada. Molts escriptors, molts companys de l'IES Hort de Feliu, gent de l'editorial, i, el que potser més em va alegrar, molts alumnes i exalumnes de Vicent. També gent que no té cap relació amb ningú dels qui vam "actuar", sinó que són simplement lectors. Unes vuitanta o noranta persones, en definitiva. Jo estic satisfet, de com va eixir la cosa, i pense que Vicent també. Només hi va haver un element distorsionador que va intentar boicotejar l'acte: el meu fill, que no parava de xarrar. La meua dona el va haver de traure fora perquè la resta poguera sentir els parlament, amb la qual cosa es quedà sense veure res. I en van... La propera vegada es queda a casa.

1 comentari:

Jesús Párraga ha dit...

Si és que amb els xiquets ja se sap