dimecres, 16 de setembre del 2009

ANTICS ALUMNES

Amb el pas dels anys, vaig col·leccionant antics alumnes. Dels que vaig tindre a Catalunya es pot dir que n'estic totalment desconnectat. Però dels de València, Almussafes i Alginet, en sé de tant en tant, i m'alegre. Ara treballe a Silla, a l'Enric Valor, i espere que d'ací uns anys em recorden amb estima, com la majoria dels que em trobe. Ara mateix (fa cinc minuts) acabe de rebre un correu electrònic que m'ha fet riure de bona gana. És d'un antic alumne d'Almussafes, al qual recorde perfectament. N'ocultaré el nom (i corregiré les faltes!), però compartiré amb vosaltres el correu:

Hola Urbà, sóc XXXXX un antic alumne de 3r de l'E.S.O. Ara estic en 1r de Batxillerat de Ciències. El primer examen de lectura que tenim és el de Plagis, però val un poquet massa, no creus? No ens podries fer una donació als antics alumnes teus? Per favor! O algun descompte.
  P.D: he vist el teu correu electrònic en el teu blog, del qual, per cert, sóc un gran seguidor

Un salut XXXXXX.

A mi em fa gràcia, què voleu que us diga.

6 comentaris:

Comtessa d´Angeville ha dit...

Ja que és seguidor podries enllaçar-li el debat que va haver ací al teu blog sobre el preu dels llibres (i pares que es queixaven) o la conveniència de la seua gratuïtat (crec que va ser ací, potser estic equivocada i va ser a altre blog, ara no sé). Li faràs descompte o donació? Jajajaja!

ginjol ha dit...

Comtessa, el debat va ser ací, però més val no recordar-lo perquè em posa de mala llet. I si ve el cas, no hi haurà descompte, és clar. Donació.

Carla H ha dit...

Crec que em puc fer a la idea de qui és jaja. La veritat es que quasi tots els teus ex-alumnes et recordem amb estima.
Un abraç Urbà!

departament valencià ha dit...

Ei, Carla H! Una abraçada ben forta. Per on pares?

Carla H ha dit...

Ara estic a Escolapias (València), és el meu segon i últim curs ací :)

Anònim ha dit...

I per que no li fas un "Deu sap per on para" d'eixos teus, sols per ell i si ho encerta, nyàs, li'l regales.

Prim i mirat.