dijous, 25 de juny del 2009

EM CREMA LA PANXA

O, com sempre ha dit ma mare, tinc la panxa de revallada. És a dir, que no sé guardar secrets. Amb el temps he aprés a corregir-me, però de menut tothom sabia que no m'havia de dir res que no volgueren que contara. Ara em passa una mica el mateix. Evidentmet que, com a membre del jurat, sé qui ha guanyat el XVI Premi de Literatura Eròtica de la Vall d'Albaida. Però no ho puc dir fins demà a la nit, que serà public. En fi, aguantaré un dia més. Demà no podré actualitzar el bloc, perquè seré fora. Això també m'impedirà anar al sopar de lliurament dels premis. Em feia il·lusió, però... Una altra vegada serà. Això sí, vull agrair a la Mancomunitat, i molt especialment a Josep Talens, el tracte que ens ha donat a mi i a la resta de membres del jurat. I també vull agrair als meus companys de decisió, Maria Fullana, Josefina Llauradó, Josep Calatayud i Filiberto Tortosa, que hagen estat tan eficients i tan honestos. Ja us ho dic, que amb la veritat us enganye: diga el que diga l'enquesta que teniu al costat, estic convençut, per experiència pròpia, que la majoria de premis són completament legals.