dilluns, 30 de juny del 2008

I LA COSA CONTINUA

Com que des d'avui estic de vacances (relatives: només de la feina a l'institut) comence a poder navegar més per internet. I, com no, seguesc amb interés la cosa del Manifiesto por la lengua común, que tan encabotat em té darrerament. Veig que l'ABC entrevista Fernando Savater perquè en parle, i m'estranye: l'ABC donant cobertura a una cosa que fins ara monopolitzava El Mundo, rival directe en el sector conservador de la premsa escrita! Però quan llig el nom de l'entrevistadora ho entenc tot: Blanca TORQUEMADA! Com no, la pseudoentrevista és només una excusa perquè Savater explique a plaer les seues tesis, sense rastre de cap pregunta capciosa, ni tan sols crítica. Si és que sempre són els mateixos, van passant-se la caspa de pares a fills.

PD: per consell d'algun amic per línia interna, deixe d'enllaçar els articles contraris a les meues tesis a què faig referència. A mi em dóna igual el número de visites del meu bloc, però als seus, megapatrocinats per la publicitat, els ve molt bé que els visite com més gent millor, ni que siga per indignar-se.

1 comentari:

Tirant al cap ha dit...

Fas bé, Urbà, de no enllaçar els impresentables. Jo tampoc ho faig, i ja em costa fins i tot esmentar-los, però de vegades no em puc contenir.