Life is rough
-
Escriure en una llengua que no llegiran els teus néts. Fer llibres quan la
gent fa *scrolling*. Confondre un assaig polític amb un *wishful thinking*.
Espe...
Fa 4 hores
BLOC SOBRE LITERATURA I ALTRES ROMANÇOS
7 comentaris:
Caram, no sabia que ens havia deixat!!
Nosaltres a LPN també cantem la llibertat. Salut, Urbà!
Compañero del alma, compañero
Salut a tots tres. I ja he vist el cant a la llibertat al LPN, Begonya.
Sempre ens hi acompanyarà, en el nostre camí, tot cantant a la llibertat!
Una cançó impressionant. Salutacions Urbà!
Salutacions! Us enyore moltíssim
Publica un comentari a l'entrada