[LES PARETS BLANQUES,...]
-
*(Imatge no identificada presa de la xarxa)*
*Les parets blanques,*
*la calor insofrible*
*dins la capella.*
*Sé que no serà dura*
*la mort, sinó l'...
Fa 21 hores

7 comentaris:
Caram, no sabia que ens havia deixat!!
Nosaltres a LPN també cantem la llibertat. Salut, Urbà!
Compañero del alma, compañero
Salut a tots tres. I ja he vist el cant a la llibertat al LPN, Begonya.
Sempre ens hi acompanyarà, en el nostre camí, tot cantant a la llibertat!
Una cançó impressionant. Salutacions Urbà!
Salutacions! Us enyore moltíssim
Publica un comentari a l'entrada