divendres, 16 de maig del 2008

DES D'ALGINET, SALUT ALS CATOSFÈRICS

M'agradaria tant ser a Vallromanes...! Però ha estat del tot impossible. Fins fa un parell de dies fins i tot pensava que podria fer una escapada d'última hora. Em tira molt, el Vallès, i em feia molta il·lusió poder reunir-me amb els noranta-nou amics blogaires. Però una malaltia del meu fill (lleu, no patiu) ha fet que s'esvaira definitivament la possibilitat.
Que ho passeu bé i que siga ben profitós. Us espere a la Catosfera literària 2009, si no ens veiem abans per València (o per qualsevol altre lloc). Salut, companys!

3 comentaris:

Vent d Cabylia ha dit...

Hola Urbà, jo tampoc hi podré ser, però m'agradaria que respongueres un missatge sobre "La catosfera literària" que t'he deixat en la direcció de correu electrònic que hi ha al teu blog. Ja em diràs alguna cosa. Salutacions!

Anònim ha dit...

Espere que no siga res això del teu fill.
Una cosa, aprofite la confiança que hem anat agafant pel blog per preguntar-te per Roberto Bolaño, n'havia sentit tant a parlar que vaig encomanar per telèfon "2666", quan vaig arribar a la llibreria i vaig veure que té més de 1100 pàgines em vaig espantar i vaig pensar: Boro, hauràs de demanar ajuda per la blogsfera!!!! Així que, de manera més que egoista, et demane el teu parer!

ginjol ha dit...

Vent, et conteste el mail, i gràcies per moure la cosa.
Boro, sent no poder ajudar-te, però sincerament no he llegit res del Bolaño. JO també l'apunte per veure per on van els tirs.