Divendres que ve presentarem La trampa del desig a Castelló de la Ribera. A la taula m'acompanyarà Tobies Grimaltos, el qual, a més de tindre l'amabilitat de fer la presentació, s'ha encarregat de preparar tota la logística de l'acte. Per tant, doblement (o triple) gràcies, de bestreta.
L'acte serà a la llibreria Mirall, a les vuit de la vesprada. Si us ve de gust, sereu molt ben rebuts.
El miracle
-
El Musa frega les taules, intentant no mirar la mar. El sol cau abrusador
com si pretengués esclafar tot ésser vivent. Sota la coberta de canyes de
la...
Fa 10 hores

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada