Un grup mític, que m'agrada molt: els eivissencs UC. Antic i pràcticament desconegut fora de les illes, però m'encanten. Us deixe la cançó De jo et vas despediguent.
Enyor de nord
-
Podria dir moltes coses sobre els dies que hem passat caminant pels
extraordinaris paisatges d'Islàndia. I és pràcticament segur que les diré,
més promp...
Fa 8 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada