[LES PARETS BLANQUES,...]
-
*(Imatge no identificada presa de la xarxa)*
*Les parets blanques,*
*la calor insofrible*
*dins la capella.*
*Sé que no serà dura*
*la mort, sinó l'...
Fa 21 hores
2 comentaris:
No ens la perdrem! A Carles Cortés només li he llegit Marta dibuixa ponts.
Estaré atenta a quan es publiqui.
Publica un comentari a l'entrada