Només se m'acut una cosa positiva, després de llegir la frase de la setmana: Urbà, celebre que tornes a publicar en el bloc amb més regularitat, que ens tenies abandonats. Una abraçada!
Ja ho va dir Mario Benedetti: "el viento le levantó la sotana a un cura y la pollera a una muchacha ¡Dios mío, que panorama tan diferente!" O alguna cosa així. Per cert, em sembla que la tal Tablada és la ex de David Bisbal, que ha eixit hui a l'Hola digital que s'han separat, veges tu. :)
Només se m'acut una cosa positiva, després de llegir la frase de la setmana: Urbà, celebre que tornes a publicar en el bloc amb més regularitat, que ens tenies abandonats. Una abraçada!
ResponEliminaAquesta mena de gesots que alegren el dia haurien d'estar
ResponEliminasubvencionats pel ministeri o conselleria que correspongui
Ja ho va dir Mario Benedetti: "el viento le levantó la sotana a un cura y la pollera a una muchacha ¡Dios mío, que panorama tan diferente!" O alguna cosa així.
ResponEliminaPer cert, em sembla que la tal Tablada és la ex de David Bisbal, que ha eixit hui a l'Hola digital que s'han separat, veges tu.
:)
La moda va derivant a només vestir ropa interior.
ResponEliminaEi, jo estic d'acord, posats a mostrar... :)
ResponEliminaAra bé, ja se sap aunque la mona se vista de seda...
Ai, ¿què faríem sense la literatura aforística i filosòfica? Seríem uns enzes!
ResponElimina